dimecres, 18 de març del 2020

PER AQUESTS DIES...

Hola nenes i nens de 4t!

Primer de tot, espero que tots vosaltres i les vostres famílies estigueu tots bé de salut, que és el més important en aquests moments difícils i d'incertesa que estem passant.

M’agradaria recordar-vos que vam posar feina de llengua catalana, castellana, matemàtiques i educació física. Si teniu algun dubte, si us plau, pregunteu el que sigui via correu electrònic.
Recordeu cantar les cançons i estudiar-les molt bé. Les trobareu aquí:  https://agora.xtec.cat/ceehoritzo/portada/cantata-2020-el-medi-ambient/

Us adjunto un document amb un munt d’idees per poder fer a casa vostre aquests dies. Les podeu anar marcant quan les hagueu fet i les podeu fer tantes vegades com vulgueu.

També us adjunto una recepta d’un pastís, que a mi m’encanta, perquè el pugueu fer vosaltres a casa. M’agradaria que un cop l’hagueu fet m'enviéssiu un missatge explicant-me com ha anat i si us ha agradat tant com a mi. (Si voleu també us podeu fer alguna fotografia)

Per acabar m’agradaria demanar-vos un favor. Em podríeu enviar una recepta perquè jo la pugui fer a casa?

D’aquí uns dies quan ja hagueu fet la recepta del pastís i jo n’hagi pogut fer alguna de les que m’hagueu enviat vosaltres, us enviaré un altre repte. Estigueu atentes i atents!!

Una abraçada gegant!




1 comentari: